מה נחשב ציוד מקצועי במטבחי קייטרינג?

מה נחשב ציוד מקצועי במטבחי קייטרינג?

לא כל מי שמחשיב את עצמו כמומחה בבישול ואפייה יכול גם להתחיל לעסוק בתחום של בישול המוני או בשירותי קייטרינג. גם טבחים או אפילו שפים מדופלמים לא בהכרח מסוגלים לבצע את השינוי שדרוש על מנת לעבור מבישול במנות קטנות לבישול עבור כמויות גדולות של אנשים ומדובר בתחום שלם שצריך ללמוד ולדעת כיצד לבצע אותו. גם מי שלומד באופן מקצוע ומסודר לימודי בישול צריך להעמיק את הידע שלו בכל מה שקשור לתחום של ציוד מקצועי למטבח או ציוד לקייטרינג כדי לדעת באיזה ציוד וכלים עליו להצטייד על מנת שהמטבח שלו יתאים לסוג ואופי העבודה.
אפשר לומר ברמת העיקרון שכל כלי, ציוד או מכשיר שקיים במטבח הביתי דרוש ואף חובה שיהיה גם במטבח המקצועי, אך כמובן שהגודל, הנפח ועוצמת העבודה יהיו שונים וגדולים בהרבה. לדוגמא, גם המטבח המקצועי העוסק בשירותי הסעדה המוניים וקייטרינג חייב להיות מצויד בתנורים בעוצמה גבוהה וחזקה, מדיח כלים אחד לפחות, פלטות לצריבה ובישול מהיר וכל אלה כמובן מסתמכים על טמפרטורות גבוהות במיוחד על מנת לקצר ככל האפשר את זמני ההמתנה.

איפה רוכשים ציוד לקייטרינג מקצועי?

ישנם כמה ספקים ברחבי הארץ אשר ניתן להתייעץ עימם וגם לרכוש את כל הציוד הדרוש למטבח המקצועי. כמו בכל תחום, גם כאן ציוד לקייטרינגישנם כמה ספקים וכמה חברות מייצרות וכמובן שיש הבדל בין מטבח המיועד לשמש מסעדה לכמות קטנה של סועדים לבין מטבח העומד לשרת מזנון למזון מהיר. ישנם כמה וכמה פרמטרים לקחת בחשבון וצריך לדעת מראש מהו סוג ואופי המטבח, אילו מנות או איזה סוג מזון הוא עתיד להגיש ומה יהיה סוג האוכלוסייה של הסועדים.
ציוד מקצועי במטבחי או ציוד לקייטרינג הוא ציוד בעל ערך רב וישנה השקעה כספית בלתי מבוטלת בשלבי ההקמה של המטבח ו/או המסעדה. לכן חשוב מאד להקפיד על כל הפרטים מראש ולוודא שהציוד שרוכשים אכן יתאים באופן מושלם למטבח והמסעדה המיועדים. אין ספק שמי שמצליח למצוא בדיוק את סוג הציוד שמתאים לו מבטיח עבודה נוחה ביותר במטבח

מותגים