ראשי » המותגים
מיום הקמתה, נשענת חברת ארגל על מספר ערכים מובילים. אחד מאותם ערכים הינו ערך השותפות. לארגל שותפות מצליחה עם עשרות מותגים מרחבי העולם. כל מותג עמו אנו עובדים נבחר בקפידה.
תהליך בחירת המותג נשען על התאמה גבוהה לשוק הישראלי. אנחנו לא הולכים "על בטוח" או על גישה של more of the same. אנחנו לא מחפשים מותגים שישחזרו הצלחות קודמות של מותגים דומים. להיפך – אנו תרים אחר מותגים שימלאו חוסר שקיים בשוק. בין אם מדובר בבשורה אסתטית מרעננת, בכלים עמידים ופונקציונליים במיוחד או במוצרים שטרם נראו בישראל, ברגע שנבין שמותג מסוים מביא ערך מוסף אמיתי לעסקים מקומיים – הוא יתפוס את תשומת ליבנו המלאה.
בחיפושינו מעבר לים, לעיתים ניתקל במותג שמספק מוצרים שלא ניתן להוריד מהם את העיניים (או את הידיים). מותג שפשוט יש לו את זה. ברגע שנבין שקשה לנו להישאר אדישים לערכי המותג שגילינו, ננסה לכונן עמו שותפות ולהפוך לחברה המייצגת שלו בישראל. הסיבה לכך פשוטה: אנחנו אוהבים מצוינות. מדובר בערך מרכזי שמנחה אותנו, וחשוב לנו להקיף את עצמנו בשותפים שחולקים ערכים דומים לשלנו. ואם יש משהו שהניסיון שלנו לימד אותנו, זה שלקוחותינו בישראל יכולים רק להרוויח מכך.
אנחנו לא מקלים ראש בבחירת המותגים המתאימים. ברגע שהתחלנו לשתף פעולה עם מותג מסוים, מבחינתנו מדובר בשיתוף פעולה על-זמני. מה שנקרא: for life. ההצלחה של המותג בישראל היא ההצלחה שלנו, וההיפך. אנחנו גאים לייצג כל מותג ומותג, ורואים בהם חלק אינטגרלי מה-DNA של ארגל. זו למעשה הסיבה העיקרית שאנחנו בוחרים במותגים מסוימים ולא באחרים: הם הופכים להיות חלק מאיתנו.