ציוד מקצועי למטבח מקצועי

ציוד מקצועי למטבח מקצועי

מטבח מקצועי מזכיר במעט את המטבח הביתי שלנו, שני המטבחים מיועדים למטרה אחת, הרי היא יצירת האוכל, אך קיים הבדל משמעותי בין שני התוצרים. במטבח המקצועי עלינו להכין כמות של אוכל ומהירות רבה יותר כמובן, לכן אנו לא נוכל לראות מטבח המוציא מנות גדולות ללא ציוד מקצועי.

עובדים בצוות

שוני נוסף וקריטי בין המטבח שלנו בבית למטבח המקצועי, הוא כמות העובדים במטבח, בעוד שבמטבח הביתי שלנו עובד אדם אחד בקצב שלו ואילו במטבח מקצועי המספק מנות לכמויות גדולות של סועדים המטבח מורכב מסוללה של טבחים ושף מקצועי, כאשר כולם חייבים להשתמש בציוד המקצועי למטבח ולתפעל אותו בצורה הנכונה והטובה ביותר.
חברת ארגל, ספקית הכלים הגדולה בישראל לתחום המסעדנות, שמה דגש חזק על איכות ציוד המטבח, מתוך אהבה ואמונה מלאה כי התוצאה הסופית ואיכות האוכל והמזון תלויים ללא כל צל של ספק בציוד המקצועי של המטבח שלנו.

אז מה באמת חשוב בציוד מטבח מקצועי

הכלים ללא ספק הוא פן חשוב מאוד, אך לפני הכל עלינו להתאים את הכלים למטבח, אנו צריכים גם מרחב עבודה נוח ובטוח. אצלנו בארגל ההתאמה מתבצעת במלוא מובן המילה, גם להתאים את הציוד והמכשור לשטח המטבח וגם כמובן ההתאמה חייבת להתאים גם לקו של המטבח, יש הבדל גדול בין מסעדה מזרחית לבין מסעדה איטלקית או בית קפה. כאן נכנסת המומחיות שלנו, ושנים של ניסיון שיעזור לך בעל המסעדה לתכנן את המטבח בצורה המושלמת.

איך נדע מה מתאים

שאלת השאלות בעת התקנת המטבח או החלפת המטבח, איך נדע מה מתאים במיוחד בשבילנו, למטבח האותנטי שלנו, הרבה פעמים השף הראשי הוא זה שקובע, אך בעזרת אנשי מקצוע ניתן להרכיב את המטבח המושלם על כל מרכביו, ציוד מקצועי למטבח שמתאים במיוחד למסעדת הקונספט שלנו, למלון הבוטיק, לבית הקפה, למסעדת הפועלים או למסעדת הגורמה.
בארגל תוכלו ליהנות מגוון מכשירים וכלים למטבח המקצועי, להיחסף למוצרים חדישים המתאימים לתחומי המסעדנות והמלונאות, ציוד מטבח מקצועי באיכות גבוהה מאוד בעל חיי מדף ארוכים במיוחד.
האג'נדה שלנו כולה איכות בציוד המטבח, אנו בארגל מודעים לאסתטיקה המרבית, לכן נקודת המוצא שלנו דוגלת בכלים ומערכות אשר ביכולתם לשמור על הברק לאורך זמן וכמובן על האיכות.
נכיר בפניכם עולם שלם של מונחים ומושגים, מתחומים שונים ומגוונים, מתחום האפייה, מתחום הצלייה, הטיגון, הבישול, מהמסעדות האותנטיות, מהמסעדות המודרניות, תוכלו להכיר את המסעדות השונות בעולם ולהתרשם ממגוון רחב של ציוד מטבח מקצועי המשמש בכל העולם.
אנו מזמינים אתכם להתרשם משפע של ציוד מקצועי למטבח אשר יהווה עבורכם את הפתרון הנוח  ביותר, להתרשם מעולם של ציוד מודולארי
 וחדשני המתאים במיוחד עבור המטבחים האותנטיים, המטבחים הקלאסיים והמטבחים הפרטיים שלכם.

מותגים