מאסטר קלאס עם אליוט בול

מאסטר קלאס עם אליוט בול

להוביל את שוק הכלים למסעדות בישראל אינו דבר של מה בכך, ואנו מודעים לאחריות המוטלת עלינו.

איננו מסתפקים רק בפתרונות הגשה של כלים. אנו שואפים להקנות ללקוחותינו ערך מוסף, ופתרונות מקצועיים ככל שמתאפשר.

חשוב לנו להיות קשובים לכם, לצרכי השוק ולמוצרים אותם אתם מחפשים, ולמצוא לכם את האפשרות הטובה ביותר, הכלכלית ביותר והאיכותית ביותר.

כחלק מהרצון שלנו לתת ערך מוסף ללקוחותינו, ולאפשר להם להיות אפילו יותר מקצועיים ומעודכנים, החלטנו לערוך סדנה ייחודית לברמנים, עם אליוט בול, ברמן מוביל מלונדון שהגיע במיוחד לישראל כדי לספר לברמנים המקומיים איך לנהל בר שהוא חדשני, אבל גם רווחי (כי בסוף, כולנו רוצים להרוויח, לא?).

ערכנו שתי סדנאות – האחת בסושיאל קלאב בתל אביב, והשניה בגטסבי בירושלים. מספר המשתתפים היה מצומצם על מנת לאפשר אינטימיות ויחס אישי לכל הנוכחים.

הסדנה נערכה בשיתוף עם מותג הכוסות שלנו, ליבי, המקפיד לשמור על החיבור הבלתי אמצעי לקהל לקוחותיו, ולחפש חידושים ועיצובים מקוריים, אך בתוך כך, לתת מענה בעל עמידות גבוהה, פונקציונאלי, ומותאם לקצב העבודה האינטנסיבי שאתם מתנהלים בו.

במסגרת הסדנה לימד אליוט כיצד להכין כ-6 קוקטיילים שהם רווחיים, מעניינים וכאלה המאפשרים הכנה מראש שמתאימה לערבים עמוסים במיוחד מבלי לפגוע בקצב הוצאת המשקאות של הבר כולו. את הקוקטיילים הוא שדרג עם צורות הגשה מקוריות אך עם זאת אינן מורכבות מידי, וכך לא נוצר עומס על הבר.

היתה סדנה מרתקת ומעניינת, היה הרבה אלכוהול, ואוכל טעים כמובן.

מאוחר יותר בערב, המשכנו למשמרת אורח של אליוט בסושיאל קלאב והמשכנו לשתות. הרבה.

רוצים להשתתף בסדנה הבאה שלנו? דברו איתנו.

אליוט בול בסושיאל קלאב
משמרת אורח בסושיאל קלאב
בגטסבי
בזמן הסדנה בגטסבי
קערת פונץ' טוליפ
כוס פלאשבק
גביע 1924
כוסות מעבדה
גביעי טיקי

מותגים