איך לעצב את שולחן החג המושלם?

איך לעצב את שולחן החג המושלם?

טיפים לעיצוב שולחן החג המושלם

רוצים לעצב את שולחן החג המשולם ולהרשים את האורחים?
הנה כמה טיפים קטנים שיצרו אפקט גדול:

🔸 בחרו סגנון וצבעים מרכזיים – השתדלו לבחור 2-3 צבעים וסגנון דומיננטי המתאים לאופי שלכם. צלחות לבנות יכולות תמיד לענות על העיצוב החגיגי ואם משלימים אותו עם מפה בצבע מיוחד, פרחים ואקססוריז נוספים, זה תמיד יצליח! לבן לא חייב להיות בנאלי, אצלנו בארגל תוכלו למצוא מגוון ענק של כלים לבנים בעיצובים, סגנונות וצורות שונות. פריט אחד קטן אשר יתפוס את תשומת לבכם היא דרך נפלאה להתחיל לתכנן את מראה שולחן הארוחה.

🔸 תכננו מראש ושאפו לסימטריות – המפתח לשולחן אירוח בלתי נשכח הוא סימטריה בעל דפוסים ברורים וחוזרים. גם אם אתם נאלצים להשתמש במספר סוגים שונים של סטים של כלים, שלבו אותם בצורה כזאת אשר יתאימו האחד לשני. עשו בדיקה מראש אילו כלים יש לכם ואילו חסרים והשלימו בהתאם.

🔸 צרו מרכז שולחן מרשים – מרכז השולחן זה המקום להוסיף את הטאצ' הייחודי שלנו! זר פרחים מעוצב, פמוטים עם נרות, אקססורי מיוחד ועוד שלל אפשרויות לתת מקום לסטייל אישי. הימנעו מנרות ריחניים שריחם לא תמיד משתלב עם טעמה של הארוחה ונסו להימנע מאלמנטים גבוהים מדי למרכז השולחן אשר עד מהרה יהפכו למטרד עבור יושבי השולחן.

🔸 הפרטים הקטנים עושים את ההבדל הגדול – כוסות יין מיוחדות, מחזיק מפיות אלגנטי או כלי הגשה מרשים לתפוח בדבש… הפריטים הקטנים והעוצרי נשימה הם אלו אשר נחקקים בזכרון.

בחנויות ארגל תוכלו למצוא שלל פריטים מיוחדים ומרשימים שיהפכו את שולחן החג לבלתי נשכח!
אז למה אתם מחכים? בואו לבקר אותנו בחנויות האקספרס שלנו בת”א, חיפה וירושלים.

 

מותגים